Vásárlási feltételek

I. REGISZTRÁCIÓ

A webáruházban a regisztráció nem kötelező, azonban regisztrált vásárlóink egyszerűbben tudnak rendelni és élvezhetik a regisztráció előnyeit. Regisztráció esetén a vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot. Bármelyik regisztrációs lapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk. Webáruházunk a hibás adatokból eredő téves teljesítésért semmilyen formában nem vállal felelősséget!

II. MEGRENDELÉS

A webáruházban a terméknél feltüntetett ár a bruttó vételár, amely tartalmazza a mindenkor érvényes ÁFA-t is, azonban nem tartalmazza a mindenkor érvényes szállítási költséget.
A termékek megrendelése elektronikusan, a weboldalon keresztül történhet. Minden beérkezett megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést.  A webáruházba beérkezett elektronikus megrendelések tárolódnak a megrendelők adminisztrációs felületén, ahol egyedi azonosító/jelszó belépéssel nyomon követhetők.

III. SZÁLLÍTÁS

III/A. Személyes átvétel

Lehetőség van a termékek személyes átvételére a Kiadó könyvesboltjában, a megrendelés visszaigazolása és vásárló előzetes értesítése után az alábbi helyen és időpontokban:
Dialóg Eötvös & HVG-ORAC Könyvesbolt
1053 Budapest, Károlyi u. 17.
Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00

Ebben az esetben a megrendelt termékeket szállítási költség természetesen nem terheli.
A helyszínen készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti a megrendelés ellenértékét.

III/B. Személyes átvétel Pick Pack csomagátvételi pontonPPP_ logo

Megrendelését átveheti az ország 170 városában található 500 Pick Pack Pont egyikén.
Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott ponton, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követő 5 munkanapon belül, a kiválasztott pont nyitvatartási idejében.

A Pick Pack Pontokon a készpénzes fizetés mellett a megjelölt üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

A Pick Pack Pontokon történő átvétel díjszabása:

  • 0-3 kg (2 példány): 1250 Ft
  • 3-10 kg (3-7 példány): 1450 Ft
  • 10-15 kg (8-11 példány): 1650 Ft

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a boltos jelenlétében ellenőrizze le! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnek az átvételi pontokon.

További információ a Pick Pack átvátellel kapcsolatban

III/C. Szállítás futárszolgálattal

Belföldre a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki a megrendelt termékeket munkanapokon 8 óra és 20 óra között, melynek költségét a Vásárló köteles viselni. A kiszállítás költsége az alábbiak szerint alakul:

  • 0-2 kg (1 példány): 1250 Ft
  • 2-5 kg (2-3 példány): 1450 Ft
  • 5-10 kg (4-7 példány): 1650 Ft

Ügyfélszolgálat: 06 (1) 802-0265

Külföldi szállítás esetén egyedi postaköltséget számítunk fel. További információért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal a +36 1 340 2304-es telefonszámon vagy az info@hvgorac.hu e-mail címen.

IV. FIZETÉS

A weboldalon megrendelt termékek kifizetése banki átutalással (előre utalással), webes  bankkártyás fizetéssel (OTP) vagy utánvéttel, készpénzben a Pick Pack átvevőpont munkatársának illetve személyes átvételnél a könyvesboltban történhet.

IV/A. Közvetlen banki átutalás

Lehetőség van a vásárlás összegének kifizetésére közvetlenül a bankszámlánkra.

Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, amiről e-mailben értesítést kap.

Bankadatok:

HVG-ORAC Lap- és könyvkiadó Kft.

Raiffeisen Bank

Fiókszám: 12001008-00114487-00100008
IBAN: HU17 1200 1008 0011 4487 0010 0008
BIC: UBRTHUHB

IV/B. Bankkártyás fizetés

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bankáltal kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amenynyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

virtumatrica

Az OTP Bank általános ügyféltájékoztatója a bankkártyás fizetésről.

www.otpbank.hu

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

IV/C. Utánvét

Megrendelés készpénzben történő kifizetése személyes átvételnél a kiadó könyvesboltjában, illetve a Pick Pack átvevőponton lehetséges.